To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Lowe’s: Στη Starcom Worldwide τα media στις ΗΠΑ

Lowe’s: Στη Starcom Worldwide τα media στις ΗΠΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα οικιακών προϊόντων και συσκευών, Lowe's επέλεξε τη Starcom Worldwide για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις ΗΠΑ, έπειτα από την ολοκλήρωση spec, το οποίο κράτησε πέντε μήνες.

"Η Lowe's συνεχίζει να εξερευνά τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να φτάσει στους καταναλωτές, σε ένα δυναμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο εμπορικό περιβάλλον. Εντυπωσιαστήκαμε από τις ικανότητες της Starcom και την ψηφιακή τους προσέγγιση στα media και πιστεύουμε πως θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε καινοτόμοι στην προσπάθεια σύνδεσης με τους καταναλωτές" ανέφερε σχετικά η CMO της Lowe's, Jocelyn Wong.

Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Publicis, κατάφερε να αφήσει πίσω της τις PHD (Omnicom Media) και Mindshare (WPP) στον διαγωνισμό που προηγήθηκε, ενώ η OMD, που χειριζόταν τον λογαριασμό από το 2005, αποφάσισε να μην τον διεκδικήσει εκ νέου. Η BBDO παραμένει η βασική δημιουργική συνεργάτιδα του πελάτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η Lowe's ξόδεψε περί τα 372 εκατομμύρια δολάρια σε paid media το 2015 και άλλα 369 εκατομμύρια από τον Ιανουάριο μέχρι τον Νοέμβριο του 2016. Η διαδικασία αναθεώρησης ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, με την παγκόσμια συμβουλευτική R3 να έχει την ευθύνη διαχείρισης.

Σημειώνεται πως νωρίτερα, μέσα στον Φεβρουάριο, η Lowe's ανακοίνωσε την απομάκρυνση 2.000 managers, στο πλαίσιο αλλαγών στο υπαλληλικό μοντέλο των καταστημάτων, ενώ έκανε γνωστό πως σχεδιάζει το άνοιγμα 15-20 νέων καταστημάτων στη Βόρεια Αμερική μέσα στα τρία επόμενα χρόνια. 
TAGS: Starcom, Lowe's