To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mars: Προχωρά σε αναθεώρηση του media buying

Mars: Προχωρά σε αναθεώρηση του media buying
Η Mars ξεκινά αναθεώρηση του, ύψους 400 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Κίνα, τη Γερμανία και άλλες τέσσερις γεωγραφικές περιφέρειες.

Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη διεθνή media αναθεώρηση στην οποία προχωρά η σοκολατοβιομηχανία, παρά το γεγονός πως δεν περιλαμβάνεται σε αυτή η μεγάλη αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Η Mars ξοδεύει περί το 1,7 δισ. δολάρια ανά έτος σε διαφήμιση και αποτελεί τον έβδομο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκεί που για περισσότερα από 20 χρόνια έχει συνεργαστεί με τη Zenith και σπαταλά 90 εκατομμύρια λίρες το χρόνο.

Σημειώνεται πως η MediaCom είχε κερδίσει τον media planning λογαριασμό σε παγκόσμια κλίμακα τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ ένας αριθμός άλλων εταιρειών διαχειρίζεται το buying σε τοπικές αγορές. Η Mars τώρα δεν αναζητά να συμπτύξει το buying με μια μοναδική εταιρεία σε διεθνή κλίμακα. Η αναθεώρηση που αφορά επίσης σε Αυστραλία-Νέα Ζηλανδία, Ινδία, Ιαπωνία και Νοτιοανατολική Ασία, ακολουθεί τις ανησυχίες τις οποίες εκφράζει η βιομηχανία των media, αναφορικά με τη διαφάνεια, την τιμολόγηση και τις τεχνολογικές αλλαγές.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η σοκολατοβιομηχανία ξεκίνησε τη διαδικασία μέσα στον Σεπτέμβριο για να "διασφαλίσει πως συνεργάζεται με τις καλύτερες εταιρείες στο media buying, ώστε να υποστηρίξουν τους στόχους της σε παγκόσμιο επίπεδο". Οι νικητές αναμένεται να προκύψουν αργότερα μέσα στο φθινόπωρο.   
TAGS: Mars