To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mars: Πρωτοβουλία για τη σύνδεση brands με startups

Mars: Πρωτοβουλία για τη σύνδεση brands με startups
Η Mars λανσάρει μια παγκόσμια πρωτοβουλία, ονόματι Launchpad, μέσω της οποίας θα συνδέει τα brands της με τα start-ups από όλο τον κόσμο, ώστε να συνεργαστούν πάνω σε marketing ενέργειες.

Η εταιρεία τροφίμων θέλει "εξωτερικές σκέψεις", οι οποίες θα τη βοηθήσουν να αναπτύξει νέες ιδέες. Σε αυτό το πλαίσιο, τρεις φορές το χρόνο οι ομάδες marekting και πωλήσεων της Mars θα συγκεντρώνονται με briefs από μια ποικιλία καταναλωτικών προκλήσεων, όπως θέματα social αντικτύπου, αναδυόμενα new business μοντέλα κλπ.

Περί τα 50 briefs θα συγκεντρώνονται, ενώ 10 εξ αυτών θα δημιουργούν την τελική shortlist. Τα πιο υποσχόμενα θα "συνδέονται" με τα start-ups. "Θέλουμε να φέρουμε περισσότερη εξωτερική σκέψη στην εταιρεία, η οποία θα μας βοηθήσει να λύσουμε μελλοντικά ζητήματα. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας, είτε μιλάμε για προϊοντική καινοτομία είτε για καινοτομία επιχειρηματικών μοντέλων και για το σκοπό αυτό αναζητούμε συνεργασίες" ανέφερε ο global chief marketing officer της Mars, Andrew Clarke.

Η Launchpad, η οποία ξεκίνησε να "τρέχει" τον Απρίλιο, έχει δημιουργήσει ήδη συνεργασίες με τη media planning συνεργάτιδα της Mars, MediaCom. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία απέσπασε 179 Lions στη διάρκεια του Cannes Lions Festival της προηγούμενης εβδομάδας, τα 11 εκ των οποίων ήταν golds.
TAGS: Mars