To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mastercard: Ανανεώνει την καμπάνια Priceless

Mastercard: Ανανεώνει την καμπάνια Priceless
Με τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την εποχή που η Mastercard λάνσαρε την καμπάνια με τίτλο Priceless, η εταιρεία πληρωμών επανέρχεται και ζητά από τους καταναλωτές να αναλάβουν δράση.

Συγκεκριμένα, η Mastercard ξεκινά τη νέα της ενέργεια, που ονομάζεται "Start Something Priceless" και σπρώχνει τους ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο να κάνουν κάτι για να βελτιώσουν τον κόσμο, είτε μόνοι τους ή μέσω του προγράμματος δωρεών Mastercard.

"Το νέο πράγμα που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να αναλάβουμε ένα πιο ενεργητικό ρόλο γύρω από την έννοια του Priceless" ανέφερε σχετικά ο chief marketing και communications officer της Mastercard, Raja Rajamannar, σημειώνοντας πως αυτή είναι η τρίτη έκδοση της καμπάνιας, που έχει αναπτυχθεί από τη McCann. Η πρώτη έκδοση, διάρκειας 16 χρόνων, γιόρταζε τις ανεκτίμητες στιγμές της ζωής και η δεύτερη, τεσσάρων χρόνων, είχε σαν στόχο να ενεργοποιήσει διάφορες συνεργασίες.

Η Mastercard θα προβάλει το film της καμπάνιας στη διάρκεια των βραβείων Grammy (28/1), ενώ πραγματοποιεί ήδη ορισμένες ενέργειες σε παγκόσμια κλίμακα, όπως τα Interactive billboards στο Παρίσι, μέσω των οποίων μπορούν οι καταναλωτές να προχωρήσουν σε δωρεές.

Τέλος, σημειώνεται πως το 2016 η Mastercard ξόδεψε 811 εκατομμύρια δολάρια σε marketing και διαφήμιση.   
TAGS: MasterCard