To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MEC: Λανσάρει νέα παγκόσμια μονάδα για το content

MEC: Λανσάρει νέα παγκόσμια μονάδα για το content
Η MEC λάνσαρε ένα νέο παγκόσμιο εξειδικευμένο τμήμα, το οποίο θα έχει σαν στόχο να "απλοποιήσει τη διαδικασία" της προσφοράς content στους πελάτες της.

Το συγκεκριμένο τμήμα ονομάζεται MEC Wavemaker και θα συμπτύξει πέντε πρακτικές εντός του media δικτύου του WPP: content strategy, social, partnerships and experiences, SEO και creative service. Η MEC υποστήριξε πως θα επιχειρήσει να απλοποιήσει "περίπλοκες διαδικασίες για τους πελάτες" και πρόσθεσε πως η αναδιοργάνωση θα προσφέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα μέσα από τη διαρκή μέτρηση και βελτιστοποίηση.

Η MEC Wavemaker θα δημιουργεί περιεχόμενο, βασισμένο σε insights από τη MEC Momentum, τη μονάδα της εταιρείας που μελετά το αγοραστικό "ταξίδι" και αναγνωρίζει τον επιχειρηματικό αντίκτυπο που προκαλεί το content. Το λανσάρισμά της θα είνσι παγκόσμιο, καθώς θα διαθέτει παρουσία σε δέκα αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Ολλανδία, Μεξικό, Αυστραλία, Ινδία, Πολωνία, Μέση Ανατολή, Σιγκαπούρη και Γερμανία.

Επικεφαλής θα είναι ο managing director of organic performance της MEC στο Ην. Βασίλειο, Ben McKay και ο managing director of content Ην. Βασιλείου, Matt Davies.

Η MEC ανέφερε πως το τμήμα θα διαθέτει προσωπικό 750 ατόμων παγκοσμίως, ενώ στοχεύει να το επεκτείνει σε περισσότερες αγορές μέσα στη χρονιά.  
TAGS: WPP, MEC