To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Twitter: Μειωμένα κατά 1.3 δις δολάρια τα έσοδα από διαφημίσεις

Twitter: Μειωμένα κατά 1.3 δις δολάρια τα έσοδα από διαφημίσεις
Από τότε που αγοράστηκε από τον δισεκατομμυριούχο Elon Musk για 44 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Οκτώβριο, η X, πρώην Twitter, χάνει διαφημιστικά έσοδα. Μετά την εισαγωγή αλλαγών στους κανόνες εποπτείας περιεχομένου, οι οποίες απέσυραν πολλούς χρήστες και διαφημιζόμενους, η πλατφόρμα δυσκολεύτηκε να ανακτήσει τον μηνιαίο όγκο επισκεψιμότητας και τα έσοδα από τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το OnlyAccounts.io, τα έσοδα από διαφημίσεις του Twitter αναμένεται να μειωθούν κατά 30% ή 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα της Statista, τα έσοδα από διαφημίσεις αναμένεται να μειωθούν κατά 30% σε ετήσια βάση, από 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Tο Twitter αντιμετώπιζε λειτουργικές προκλήσεις ακόμη και πριν από την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ. Ο συνδυασμός διχαστικής ηγεσίας, αμφισβητήσιμης πολιτικής από το άτομο που διευθύνει την εταιρεία και o ανταγωνισμός στην αγορά, θα συνεχίσουν να μειώνουν τα έσοδα από διαφημίσεις του Twitter και τα επόμενα χρόνια.
Η Statista αναμένει ότι η πλατφόρμα θα συγκεντρώσει έσοδα από διαφημίσεις 3,1 δισ. δολάρια το 2024, 6% λιγότερα από φέτος. Μέχρι το 2027, ο αριθμός αυτός αναμένεται να μειωθεί κατά 12% στα 2,7 δισ. δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα χάσει περίπου το 42% των εσόδων της από διαφημίσεις σε πέντε χρόνια.
TAGS: Twitter