To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mitsubishi: Αναθεωρεί τον διαφημιστικό λογαριασμό στις ΗΠΑ

Mitsubishi: Αναθεωρεί τον διαφημιστικό λογαριασμό στις ΗΠΑ
Η Mitsubishi Motors προχωράει σε  αναθεώρηση των δημιουργικών διαφημιστικών επιχειρήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την 180LA (που είναι τώρα υπεύθυνη για το συγκεκριμένο κομμάτι) να έχει αποφασίσει να μην συμμετάσχει στη διαδικασία.

Η είδηση αυτή προκύπτει ένα περίπου χρόνο μετά το σκάνδαλο στο οποίο ενεπλάκη η γιαπωνέζικη αυτοκινητοβιομηχανία και επτά χρόνια μετά την τελευταία αναθεώρηση, κατά την οποία η 180LA είχε επικρατήσει των Cutwater και Barrie D’Rozario Murphy.

Η PHD του ομίλου Omnicom είναι εκείνη που χειρίζεται το media planning and buying για τη Mitsubishi από το 2004. "Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη δουλειά που έχουμε κάνει με τη Mitsubishi τα επτά τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατου τηλεοπτικού προγράμματος Re-model, που γιόρτασε τα 100 χρόνια της μάρκας" ανέφερε σχετικά ο CEO της 180LA, Michael Allen.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές διακόπτεται λόγω διαφωνιών στις αμοιβές, ενώ άλλες πηγές ισχυρίζονται πως το "διαζύγιο" δεν προέκυψε κοινή συναινέσει. Όπως σημειώθηκε πιο πάνω, η αναθεώρηση προκύπτει μερικούς μήνες μετά την παραδοχή των executives της Mitsubishi πως ξεγέλασαν τη νομοθεσία της Ιαπωνίας αναφορικά με τους δείκτες οικονομίας καυσίμων σε διάφορα μοντέλα.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η αξία της μάρκας να μειωθεί σημαντικά, ενώ η Mitsubishi παρουσίασε απώλειες 1,6 δισ. δολαρίων για το 2016. Σημειώνεται πως η Mitsubishi Motors North America ξόδεψε περί τα 95 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media.  
TAGS: Mitsubishi