To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mitsubishi Motors: Σε ρόλο αντιπροέδρου, marketing η Kim Ito

Mitsubishi Motors: Σε ρόλο αντιπροέδρου, marketing η Kim Ito

Η Mitsubishi Motors North America (MMNA) προωθεί την Kim Ito σε ρόλο αντιπροέδρου, marketing με προσθήκη στα καθήκοντά της. Η Ito, 40 ετών, εργάζεται στην αυτοκινητοβιομηχανία Franklin του Τενεσί από το 2016 και προήχθη σε διευθύντρια marketing τον Φεβρουάριο του 2022. Θα συνεχίσει να αναφέρεται απευθείας στον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της MMNA, Mark Chaffin.
Η Ito έχει την ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες και στρατηγικές marketing και διαφήμισης για το brand, συμπεριλαμβανομένων τηλεόρασης, digital, social, print, out of home., διαδραστικές πλατφόρμες, προγραμμάτα ψηφιακής λιανικής πώλησης, CRM και retail marketing με 330 αντιπροσώπους της εταιρείας σε όλες τις ΗΠΑ.
Επιπλέον, η Ito θα προσθέσει τις δραστηριότητες του customer experience (CX) στις αρμοδιότητες της καθώς η MMNA αλλάζει τον ορισμό του «πελάτη» στο πρώτο σημείο επαφής που έχει ένας δυνητικός πελάτης με την εταιρεία καθώς ξεκινά το ταξίδι αγορών με έρευνα και αρχική επαφή με τον αντιπρόσωπο.  Στα πλαίσια αυτής της εσωτερικής αλλαγής και της συνεχούς ιεράρχησης του CX, η Kiri Kiely-Rodriguez προήχθη σε director, customer and retail experience, από senior manager. Η Kiely-Rodriguez θα αναφέρεται απευθείας στην Ito.


TAGS: Mitsubishi