To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mitsubishi: Στην Amsterdam Worldwide ο δημιουργικός λογαριασμός

Mitsubishi: Στην Amsterdam Worldwide ο δημιουργικός λογαριασμός
Η Mitsubishi Motors Corporation επέλεξε την Amsterdam Worldwide για να ηγηθεί του χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, χωρίς διαδικασία spec.

Η εταιρεία που έχει τη βάση της στο Άμστερνταμ, ενώ διαθέτει επίσης γραφεία σε Παρίσι και Βερολίνο, ξεκίνησε να συνεργάζεται με τη Mitsubishi την άνοιξη, με σκοπό να προτείνει και να αναπτύξει μια νέα brand στρατηγική. Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τη στρατηγική αυτή, με τίτλο "Ambition to Explore" στη διάρκεια του Tokyo Motor Show, ενώ δημιουργικά στοιχεία της στρατηγικής εμφανίστηκαν επίσης στη διάρκεια του show, πριν λανσαριστούν αργότερα σε παγκόσμια κλίμακα.

Η πρόσληψη αυτή ακολουθεί τη συνεργασία που ξεκίνησε η Mitsubishi με την Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών τον προηγούμενο μήνα κι ενώ είχε προηγηθεί σχέση επτά ετών με την 180LA. Σημειώνεται πως η Mitsubishi συνεργάζεται με την Golley SLater στο Ηνωμένο Βασίλειο.

"Η Amsterdam Worldwide υπήρξε σημαντικός συνεργάτης στην ανανέωση του Mitsubishi Motors brand και σε αυτό το πλαίσιο, αξιοποιούμε την αξία της στρατηγικής σκέψης και της δημιουργικπότητάς της" ανέφερε ο vice president, global marketing and sales της Mitsubishi Motors, Guillaume Cartier.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η Mitsubishi ξόδεψε περί τα 95 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμο marketing στις Ηνωμένες Πολιτείες την περσινή χρονιά. Η γαλλική συμβουλευτική COMvergence εκτιμά πως η αντίστοιχη παγκόσμια δαπάνη της μάρκας ανέρχεται σε 275 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος.