To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mitsubishi: Στην Critical Mass ο digital λογαριασμός

Mitsubishi: Στην Critical Mass ο digital λογαριασμός
Η Mitsubishi προσέλαβε την Critical Mass σαν την πρώτη παγκόσμια digital συνεργάτιδά της, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της σε βασικές αγορές ανάπτυξης και να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών.

Η Critical Mass θα αναλάβει την "ανάπτυξη ενός νέου ψηφιακού οικοσυστήματος" για την πελατειακή βάση της Mitsubishi σε όλο τον κόσμο. Η ανανεωμένη εστίαση της Mitsubishi στο digital αποτελεί μέρος της εστίασης στην "ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης" με τους πελάτες μέσω της "ενισχυμένης επικοινωνίας και διαφάνειας". Η μάρκα αυτοκινήτου αναγκάστηκε να διακόψει την πώληση ορισμένων μοντέλων της το 2016, καθώς είχε υπερεκτιμήσει την απόδοση των καυσίμων τους.

Στο μεταξύ, η συνεργασία με την Critical Mass ξεκινά μετά το λανσάρισμα της νέας στρατηγικής της μάρκας, με γενικό τίτλο "Drive your ambition" και την πρόσληψη του Guillaume Cartier σαν vice president του τμήματος global marketing and sales.

Σημειώνεται πως η Critical Mass αποτελεί μέρος του δικτύου εταιρειών DAS, το οποίο εντάσσεται στον Omnicom. Το πρώτο ψηφιακό έργο της Critical Mass για τη Mitsubishi αναμένεται να λανσαριστεί το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
TAGS: Mitsubishi