To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MTV: Στη Mediavest τα media στις Ηνωμένες Πολιτείες

MTV: Στη Mediavest τα media στις Ηνωμένες Πολιτείες
Το MTV προχώρησε στην πρόσληψη της Mediavest|Spark του ομίλου Publicis, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική media συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, καλύπτοντας όλες τις πτυχές ολιστικού media planning and buying για τα MTV και MTV2.

Ο συγκεκριμένος λογαριασμός, η αξία του οποίου εκτιμάται σε 40 εκατομμύρια δολάρια, αποτελούσε αντικείμενο χειρισμού της Fallon (ανήκει επίσης στον όμιλο Publicis), ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η δημιουργική αναθεώρηση του μουσικού καναλιού.

"Το MTV αποτελεί ένα σύμβολο κουλτούρας, που κατανοεί σε βάθος τα νεανικά κοινά" ανέφερε αρχικά ο chief executive της Mediavest|Spark USA, Chris Boothe και συνέχισε: "Ανυπομονούμε να συνδυάσουμε τη σύγχρορνη σκέψη μας για τα media με το περιεχόμενο και τη σουίτα analytics του MTV, ώστε να φέρουμε περισσότερο κόσμο στο δίκτυό του".

Το MTV ξεκίνησε να "τρέχει" ξεχωριστά specs για τα media και το δημιουργικό, επιζητώντας rebranding με εστίαση στη μουσική.   
TAGS: Publicis, MTV