To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέος Creative Chief Officer για την IKEA

Νέος Creative Chief Officer για την IKEA
Η IKEA Sweden AB προσέλαβε τον βετεράνο της διαφήμισης, Linus Karlsson, για την καινούργια θέση του chief creative officer στους τομείς Ανάπτυξης Προϊόντων και Μarketing και Επικοινωνία, δημιουργώντας μια γέφυρα ανάμεσα στα δύο γκρουπ, που είναι τυπικά διαχωρισμένα μέσα σε μία εταιρεία.

«Η ανάπτυξη προϊόντων και η επικοινωνία ενώνονταιv όλο και περισσότερο», σύμφωνα με τον Mr. Karlsson. «H συνεργασία με κάθε τρόπο αποτελεί σαφέστατα μια πρόοδο. Είναι καλό για τα πράγματα να μην απομονώνονται». Αυτή η αλλαγή οφείλεται κατά ένα μέρος στο ολοένα αυξανόμενο φαινόμενο που θέλει τους καταναλωτές να εκφράζουν την άποψή τους στα social media, και στην αλληλεπίδραση με
τους marketers online, σύμφωνα με τον Mr. Karlsson. Ο ορισμός ενός CCO αναμένεται πως θα βοηθήσει την IKEA να βελτιστοποιήσει τις λειτουργίες της, τροφοδοτώντας καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες αλλάζουν ταχύτατα με την πανδημία, αφήνοντάς τους εγκλωβισμένους στα σπίτια και σε περιβάλλον τηλεργασίας. Πρόσφατα, η IKEA επικεντρώθηκε ακόμα περισσότερο στο e-commerce, ένα κανάλι στο οποίο υστερούσε σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Είναι χαρακτηριστικό πως στα τέλη της περασμένης χρονιάς, ανακοίνωσε πως μετά από επτά δεκαετίες σταμάτησε την παραγωγή του θρυλικού καταλόγου της, ακολουθώντας τη στρατηγική να γίνει πιο «digital και προσιτή».
TAGS: ikea