To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nielsen: Αύξηση 4-5% στο viewing

Nielsen: Αύξηση 4-5% στο viewing
Ένα preview της υπηρεσίας Big Data + Panel Preview της Nielsen δείχνει μια ελαφρά συνολική αύξηση 4% έως 5% στο viewing. O Pete Doe, επικεφαλής ερευνητής της Nielsen, σε συνέντευξη Τύπου ανέφερε ότι σε επίπεδο προγράμματος, η περισσότερη τηλεθέαση είναι ελαφρώς υψηλότερη ή επίπεδη.
Για παράδειγμα, τόνισε ο Doe, το viewing συνολικά για άτομα ηλικίας δύο ετών και άνω έρχεται σε επίπεδο 10,9 PUT (άτομα που χρησιμοποιούν τηλεόραση) χρησιμοποιώντας τη μέτρηση Big Data, έναντι 10,4 PUT από τον πίνακα Nielsen.
Ειδικότερα, οι ποσοστιαίες διαφορές είναι υψηλότερες με τα Big Data για νεότερους ενήλικες - με δεδομένα 3,4 PUT, έναντι 3,1 από τον πίνακα Nielsen. Για θεατές 18-34 ετών, υπάρχει ένα 7,7 PUT (Big Data) έναντι 7,4 PUT από τον πίνακα Nielsen.
Το κομμάτι Big Data της ‘πίτας’ καλύπτει περισσότερα από 45 εκατομμύρια νοικοκυριά και περισσότερες από 75 εκατομμύρια συσκευές. Οι ενοποιήσεις δεδομένων της Nielsen προέρχονται από τις Comcast Corp., Roku, Vizio, Dish Network και DirectTV. Ο Deirdre Thomas, Chief Product Officer της Nielsen, λέει ότι τα Big Data και το Panel Preview προσφέρουν κλίμακα και σταθερότητα στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, επισημαίνει: «Χρειαζόμαστε πραγματικά τα Big Data για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε όλους τους διαφορετικούς τύπους μέσων, πλατφόρμες και συσκευές στις οποίες περιπλανόμαστε όλοι».