To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: Nέα CMO η Νicole Hubbard Graham

Nike: Nέα CMO η Νicole Hubbard Graham
Η Nicole Hubbard Graham επιστρέφει στη Nike, αυτήν τη φορά ως επικεφαλής μάρκετινγκ. H Graham, η οποία πέρασε 18 χρόνια στην εταιρεία πριν φύγει για να δημιουργήσει ένα νέο agency, αντικαθιστά τον Dirk-Jan "DJ" van Hameren, ο οποίος συνταξιοδοτείται μετά από 31 χρόνια στη Nike, τα τελευταία έξι ως CMO. Οι αλλαγές έρχονται καθώς η Nike συνεχίζει να αντιμετωπίζει ασθενέστερες πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική και σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες.

Ο John Hoke, ο οποίος ήταν ο πρώτος chief design officer μεταβαίνει σε chief innovation officer. Ο Martin Lotti, ο οποίος έχει εργαστεί στο τμήμα σχεδιασμού της εταιρείας για 26 χρόνια και επιβλέπει το σχεδιασμό στη μάρκα Jordan, μεταβαίνει στο ρόλο του επικεφαλής σχεδιασμού. Η εταιρεία ελπίζει οι αλλαγές να αναβαθμίσουν τα προϊόντα της.

«Η καινοτομία, ο σχεδιασμός και η αφήγηση ήταν πάντα η καρδιά και η ψυχή της Nike», δήλωσε η Heidi O'Neill, president of consumer, product and brand, στην ανακοίνωση της Nike. Η Nike ξοδεύει περίπου 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια για μάρκετινγκ ετησίως. Η εταιρεία προσέλαβε επίσης τον Muge Erdirik Dogan, ο οποίος ήταν πρόεδρος της Amazon Fashion, ως επικεφαλής τεχνολογίας.
TAGS: Nike