Epica Awards: H Claire Beale πρόεδρος επιτροπής
Παράταση συμμετοχών μέχρι 22 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση συμμετοχών μέχρι 22 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος Global Chief Creative Experience Officer
Αποκτά πρόσβαση στο Overlapping Audiences API
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Google Maps, Search και Flights
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας Alfi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος Global Agency Commercial Lead
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την κεντρική στρατηγική communications για τον πολυεθνικό κολοσσό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπεύθυνος για τις πιο διάσημες καμπάνιες της Nike
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα βοηθήσει τα brands να οικοδομήσουν εμπειρίες που βασίζονται στο AR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάλεσε στο διαγωνισμό τις Dentsu, Publicis και WPP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πορεία 28 ετών στο δίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνοποιημένος λογαριασμός ύψους 800 εκατ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory