McCann: O Alex Lopez νέος Global Creative Chief
Υπεύθυνος για τις πιο διάσημες καμπάνιες της Nike
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπεύθυνος για τις πιο διάσημες καμπάνιες της Nike
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα βοηθήσει τα brands να οικοδομήσουν εμπειρίες που βασίζονται στο AR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάλεσε στο διαγωνισμό τις Dentsu, Publicis και WPP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πορεία 28 ετών στο δίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνοποιημένος λογαριασμός ύψους 800 εκατ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ virtual ‘κόσμος’ σε δημοφιλή διαδικτυακά παιχνίδια επιτρέπει στους παίκτες να υποστηρίξουν μαζί με την LG το Habitat Korea και να βοηθήσουν τις κοινότητες που έχουν ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιατηρεί το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑChairperson και Global Chief Strategy Officer αντίστοιχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι το packaging έγινε πιο έντονο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGlobal Investment και HR Chiefs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικράτησε του Publicis Groupe σε ένα pitch, που ξεπέρασε τους 6 μήνες σε διάρκεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory