WFA: H shortlist για τον Marketer of the Year
H Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (World Federation
of Advertisers - WFA) αποκάλυψε
τη shortlist για το φετινό Global
Marketer of the Year, το οποίο
απονέμεται σε ηγετικά στελέχη στο
πεδίο του global marketing leaders,
τα οποία εργάζονται σε κάποιες
από τις μεγαλύτερες εταιρείες του
πλανήτη. Μια ειδική κριτική επιτροπή από
16 marketing
leaders εξέτασε διάφορες
υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν από
το χώρο του
marketing ,
με κάθε κριτή να προκρίνει τους
κορυφαίους κατά τη γνώμη του
υποψηφίους, προκειμένου να δημιουργηθεί η shortlist.
Μάλιστα, όλοι όσοι βρίσκονται στη shortlist θα ενταχθούν και στο Hall of Fame της WFA. Αναλυτικότερα, τη shortlist για το φετινό βραβείο απαρτίζουν οι εξής: Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal, Morgan Flatley, Global Chief Marketing Officer & Head of New Business Ventures, McDonald’s, Aude Gandon, Global Chief Marketing Officer, Nestlé, Marcel Marcondes, Global Chief Marketing Officer, AB InBev και Lisa McKnight, EVP, Chief Brand Officer, Mattel, Inc.
H σχετική ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2024 στο globalmarketeroftheyear. com, ενώ στην ιστοσελίδα της WFA αναμένεται να αναρτηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες περισσότερο σχετικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων συνεντεύξεων με τους υποψηφίους της shortlist. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις αρχές Φεβρουαρίου 2024 και θα προκύψει από τον 50%-50% συνδυασμό της ψηφοφορίας του κοινού -με την υποστήριξη του The Drum- και της ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής. «Οι πέντε marketers που διεκδικούν φέτος το βραβείο Global Marketer of the Year αποτυπώνουν τον ανεκτίμητο ρόλο του μάρκετινγκ στη διαμόρφωση των επιχειρήσεων και τη θετική συμβολή στην κοινωνία. Αυτά τα αξιοθαύμαστα άτομα όχι μόνο έχουν κατευθύνει επιτυχώς τις μάρκες τους σε ταραχώδεις καιρούς, αλλά έχουν επιδείξει ευελιξία, καινοτομία καθώς και τη δέσμευσή τους στο να δίνουν προτεραιότητα στους ανθρώπους», δήλωσε ο CMCO της Mastercard, Raja Rajamannar, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής και πρόεδρος της WFA.
Μάλιστα, όλοι όσοι βρίσκονται στη shortlist θα ενταχθούν και στο Hall of Fame της WFA. Αναλυτικότερα, τη shortlist για το φετινό βραβείο απαρτίζουν οι εξής: Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal, Morgan Flatley, Global Chief Marketing Officer & Head of New Business Ventures, McDonald’s, Aude Gandon, Global Chief Marketing Officer, Nestlé, Marcel Marcondes, Global Chief Marketing Officer, AB InBev και Lisa McKnight, EVP, Chief Brand Officer, Mattel, Inc.
H σχετική ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2024 στο globalmarketeroftheyear. com, ενώ στην ιστοσελίδα της WFA αναμένεται να αναρτηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες περισσότερο σχετικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων συνεντεύξεων με τους υποψηφίους της shortlist. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις αρχές Φεβρουαρίου 2024 και θα προκύψει από τον 50%-50% συνδυασμό της ψηφοφορίας του κοινού -με την υποστήριξη του The Drum- και της ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής. «Οι πέντε marketers που διεκδικούν φέτος το βραβείο Global Marketer of the Year αποτυπώνουν τον ανεκτίμητο ρόλο του μάρκετινγκ στη διαμόρφωση των επιχειρήσεων και τη θετική συμβολή στην κοινωνία. Αυτά τα αξιοθαύμαστα άτομα όχι μόνο έχουν κατευθύνει επιτυχώς τις μάρκες τους σε ταραχώδεις καιρούς, αλλά έχουν επιδείξει ευελιξία, καινοτομία καθώς και τη δέσμευσή τους στο να δίνουν προτεραιότητα στους ανθρώπους», δήλωσε ο CMCO της Mastercard, Raja Rajamannar, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής και πρόεδρος της WFA.