To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bayer: Στη MediaCom τα media διεθνώς

Bayer: Στη MediaCom τα media διεθνώς
Η Bayer ανέθεσε στη MediaCom τον ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων παγκόσμιο λογαριασμό της media μετά από σχετική διαγωνιστική διαδικασία αναθεώρησης. Το media δίκτυο του WPP Group ήδη χειριζόταν το μεγαλύτερο κομμάτι του λογαριασμού media planning & buying του φαρμακευτικού κολοσσού και είχε την ευθύνη για 65 διαφορετικές αγορές, αλλά πλέον αναλαμβάνει και άλλες χώρες, όπως η Γερμανία, η Ρωσία, η Κίνα και η Ρωσία. Το λογαριασμό στη Γερμανία και τη Ρωσία μέχρι πρότινος χειριζόταν η PHD, ενώ η Dentsu είχε την ευθύνη για την Κίνα. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Campaign, στο πρόσφατο spec συμμετείχαν οι MediaCom, Dentsu και Initiative, ενώ η PHD αποφάσισε να μη λάβει μέρος.

Επικεφαλής του παγκόσμιου λογαριασμού αναμένεται να τεθεί ο Costin Mihaila, global client president της MediaCom και επικεφαλής της Team Bayer, που έχει δημιουργήσει το WPP Group. H MediaCom αναμένεται να αναλάβει επίσημα την ευθύνη των νέων αγορών τον Ιανουάριο του 2022 και θα έχει σαν βασική προτεραιότητα να προωθήσει τη νέα στρατηγική marketing της Bayer, που περιλαμβάνει την αξιοποίηση data και περιεχομένου (content), με στόχο την επιχειρηματική ανάπτυξη.
TAGS: MediaCom, Bayer