To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Chiquita: Συμμετέχει στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου

Chiquita: Συμμετέχει στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου

Η Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου (Milan Design Week) αποτελεί την κορυφαία έκθεση στον τομέα του βιομηχανικού σχεδιασμού και του επίπλου παγκοσμίως. Καθ' όλη τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδιασμού, κορυφαία brands παρουσιάζουν τις τελευταίες τους δημιουργίες σε δύο κεντρικές εκδηλώσεις: το Salone del Mobile και το Fuorisalone. Κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση σε αυτή τη διάσημη έκθεση, η Chiquita γίνεται μία από τις πρώτες εταιρίες μπανάνας που συμμετέχουν στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου. Με αφορμή αυτό το ξεχωριστό γεγονός, η Chiquita καλωσορίζει τους επισκέπτες στο Chiquita House, έναν εντυπωσιακό χώρο αφιερωμένο στην πρόσφατη καμπάνια της εταιρείας "Pop by Nature" σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Romero Britto, έναν Βραζιλιάνο neo-pop ζωγράφο, γλύπτη, καλλιτέχνη μεταξοτυπίας και ιδρυτή του Happy Art Movement.

Το Chiquita House προσφέρει στους επισκέπτες μια πρωτότυπη και συναρπαστική εμπειρία, αφιερωμένη στο εμβληματικό pop φρούτο: την μπανάνα Chiquita. Ο χώρος, γεμάτος με έργα τέχνης του Romero Britto, μεταμορφώνεται σε ένα ευφάνταστο και παιχνιδιάρικο σκηνικό που αντικατοπτρίζει τις αξίες και την αποστολή της εταιρείας να προάγει και να μοιράζεται στιγμές χαράς. Μοναδικά έργα τέχνης που σχεδίασε και φιλοτέχνησε ο Romero Britto, παρουσιάζονται σε ποικίλες μορφές για να γιορτάσουν την τροπική, ζωηρή και πολύχρωμη φύση της μπανάνας Chiquita και υποδέχονται τους επισκέπτες, κεντρίζοντας την περιέργεια τους.

Το ταξίδι στο pop σύμπαν του Chiquita House περιλαμβάνει μια σειρά από ιδιαίτερα δωμάτια με μοτίβα εμπνευσμένα από τις δημιουργίες του καλλιτέχνη. Από μια πισίνα που ξεχειλίζει πολύχρωμες μπανάνες, έτοιμες να βουτήξουν μέσα, τη δυνατότητα φωτογράφισης με τα ειδικά art installations, μέχρι ένα δωμάτιο γεμάτο δημιουργικότητα, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να διακοσμήσουν τους τοίχους και να συμβάλουν σε ένα κολοσσιαίο συλλογικό έργο τέχνης. Τα πάντα γίνονται δυνατά στον ζωντανό κόσμο του Chiquita House!

Η Mariaelena Paragone, Global Brand Marketing Lead δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που κάνουμε το ντεμπούτο μας στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου, σηματοδοτώντας ένα ιστορικό ορόσημο για την Chiquita, καθώς είμαστε μία από τις πρώτες εταιρίες μπανάνας που συμμετέχουν σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός. Η συνεργασία μας με τον Romero Britto ενσαρκώνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Chiquita και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε αυτή τη μοναδική εμπειρία με επισκέπτες από όλο τον κόσμο».

Το Chiquita House περιμένει τους επισκέπτες από τις 15 έως τις 21 Απριλίου στη Via San Marco 22 στο Μιλάνο. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Διαβάστε περισσότερα για την καμπάνια Pop By Nature της Chiquita στο www.chiquita.com/pop-by-nature/ και για τις εκδηλώσεις της Εβδομάδας Σχεδιασμού του Μιλάνου στο www.fuorisalone.it/en.

TAGS: Chiquita