To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: 12% πτώση στα οργανικά κέρδη

IPG: 12% πτώση  στα οργανικά κέρδη
Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου Interpublic μειώθηκαν κατά 1% στα 2,5 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αναφέροντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της, η IPG δήλωσε ότι τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 0,3% στα 2,2 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια της περιόδου, μια οργανική αύξηση 1,3%.
Ο Philippe Krakowsky, διευθύνων σύμβουλος της IPG, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα σηματοδότησαν μια «δυναμική έναρξη της χρονιάς» και ήταν σύμφωνα με τους στόχους του 2024. Ο όμιλος, ο οποίος κατέχει agecies όπως τις McCann, MullenLowe, FCB και IPG Mediabrands, κατέγραψε ετήσια πτώση των καθαρών εσόδων κατά 12% στα 110,4 εκατομμύρια δολάρια, από 126,0 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα δημιουργικά agencies της IPG παρουσίασαν την ισχυρότερη οργανική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Οι ολοκληρωμένες λύσεις διαφήμισης και δημιουργικότητας -που καλύπτουν οι McCann Worldgroup, IPG MullenLowe Group, FCB και IPG Health- αύξησαν τα καθαρά έσοδα κατά 3,2% στα 881,4 εκατομμύρια δολάρια.
Οι λύσεις πολυμέσων, δεδομένων και αφοσίωσης -στις οποίες στεγάζονται οι IPG Mediabrands, Acxiom και εξειδικευμένες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των MRM, R/GA και Huge- παρουσίασαν καθαρά έσοδα μειωμένα κατά 0,5% στα 961,3 εκατομμύρια δολάρια.
Τέλος, τα καθαρά έσοδα για εξειδικευμένες επικοινωνίες και βιωματικές λύσεις -συμπεριλαμβανομένων των pr agencies Weber Shandwick και Golin- αυξήθηκαν κατά 1,5% οργανικά στα 340,2 εκατομμύρια δολάρια.