To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Νέα πρόταση για την υγεία

Ogilvy: Νέα πρόταση  για την υγεία
Η Ogilvy ανακοίνωσε μια health first suite από παγκόσμιες influencer marketing υπηρεσίες για την υγεία, που έχουν σχεδιαστεί για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ της ιατρικής τεχνογνωσίας και της ευαισθητοποίησης του κοινού, παρέχοντας πρόσβαση σε φαρμακευτικά προϊόντα στην αναπτυσσόμενη οικονομία των experts influencers.
 Αγκαλιάζοντας το marketing influencing, οι μάρκες μπορούν να δημιουργήσουν εξαιρετικές σχέσεις με ασθενείς και κοινότητες υγειονομικής περίθαλψης, οδηγώντας σε βελτιωμένη δέσμευση των καταναλωτών και ιατρική υιοθέτηση και αναγνωρισιμότητα του brand. Τόσο οι κοινότητες ασθενών όσο και παρόχων υγειονομικής περίθαλψης βασίζονται ολοένα και περισσότερο στις social media πλατφόρμες για πληροφορίες υγείας, με τους influencers να βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν και να λάβουν αποφάσεις για την υγεία και την ευεξία τους περισσότερο από ποτέ. Σύμφωνα με νέα δεδομένα της Ogilvy Research & Intelligence, επτά στους δέκα ερωτηθέντες (70%) είτε ακολουθούν/αναζητούν social media λογαριασμούς που σχετίζονται με την υγεία, αναφέρουν ότι έκαναν κάποια ενέργεια ως αποτέλεσμα της προβολής social περιεχομένου που σχετίζεται με την υγεία ή την ιατρική και πάνω από το μισό (54%) προγραμμάτισε ένα ραντεβού (π.χ. τσεκ-απ, για κάποιο πρόβλημα ή προληπτικό έλεγχο.