Ferrero: Η Publicis Media κερδίζει την Ιταλία
H Publicis Media διεύρυνε τις αρμοδιότητές της με τη Ferrero,
αφότου κέρδισε την Ιταλία, την
εγχώρια αγορά του κολοσσού ζαχαρωδών, ενώ επίσης διατήρησε
αρκετές περιοχές-κλειδί, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου
Βασιλείου και της
Κίνας. H Mindshare
της WPP πρόσφατα
χειριζόταν τα media
για τη Ferrero στην
Ιταλία, που πιστεύεται πως είναι η
μεγαλύτερη αγορά
στην Ευρώπη για την εταιρεία,
με brands που περιλαμβάνουν
τα Kinder, Nutella και Ferrero
Rocher.
Ο ιταλικός media λογαριασμός αξίζει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την ιταλική επιχειρηματική έκδοση Engage, η οποία ανακοίνωσε τη νίκη της Publicis Media. Η Starcom της Publicis Media διαχειρίζεται το λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2019.
Tο Campaign είχε αναφέρει τον Μάρτιο πως η Ferrero έκανε review στο media planning and buying σε πάνω από 100 αγορές στον κόσμο, ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών είναι επικεντρωμένες σε περιοχές-κλειδί. Οι media executives αναμένουν πως η Αμερική, μία από τις πιο σημαντικές αγορές της Ferrero, όπου το λογαριασμό διαχειρίζεται η Mindshare, θα ξεκινήσει review ξεχωριστά
Ο ιταλικός media λογαριασμός αξίζει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την ιταλική επιχειρηματική έκδοση Engage, η οποία ανακοίνωσε τη νίκη της Publicis Media. Η Starcom της Publicis Media διαχειρίζεται το λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2019.
Tο Campaign είχε αναφέρει τον Μάρτιο πως η Ferrero έκανε review στο media planning and buying σε πάνω από 100 αγορές στον κόσμο, ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών είναι επικεντρωμένες σε περιοχές-κλειδί. Οι media executives αναμένουν πως η Αμερική, μία από τις πιο σημαντικές αγορές της Ferrero, όπου το λογαριασμό διαχειρίζεται η Mindshare, θα ξεκινήσει review ξεχωριστά