To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ferrero: Η Publicis Media κερδίζει την Ιταλία

Ferrero: Η Publicis Media κερδίζει την Ιταλία
H Publicis Media διεύρυνε τις αρμοδιότητές της με τη Ferrero, αφότου κέρδισε την Ιταλία, την εγχώρια αγορά του κολοσσού ζαχαρωδών, ενώ επίσης διατήρησε αρκετές περιοχές-κλειδί, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου και της Κίνας. H Mindshare της WPP πρόσφατα χειριζόταν τα media για τη Ferrero στην Ιταλία, που πιστεύεται πως είναι η μεγαλύτερη αγορά στην Ευρώπη για την εταιρεία, με brands που περιλαμβάνουν τα Kinder, Nutella και Ferrero Rocher.

Ο ιταλικός media λογαριασμός αξίζει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την ιταλική επιχειρηματική έκδοση Engage, η οποία ανακοίνωσε τη νίκη της Publicis Media. Η Starcom της Publicis Media διαχειρίζεται το λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2019.

Tο Campaign είχε αναφέρει τον Μάρτιο πως η Ferrero έκανε review στο media planning and buying σε πάνω από 100 αγορές στον κόσμο, ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών είναι επικεντρωμένες σε περιοχές-κλειδί. Οι media executives αναμένουν πως η Αμερική, μία από τις πιο σημαντικές αγορές της Ferrero, όπου το λογαριασμό διαχειρίζεται η Mindshare, θα ξεκινήσει review ξεχωριστά