To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H AB InBev σε global media review

H AB InBev σε global media review
Συνεχίζονται οι αλλαγές στην Anheuser-Busch InBev. Η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο ανακοίνωσε διαγωνιστική διαδικασία αναθεώρησης για τα media διεθνώς, λίγες μόλις εβδομάδες αφότου ο Benoit Garbe ανέλαβε ως chief marketer.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε στο Adweek πως οι Denstu, Publicis και WPP δέχθηκαν πρόσκληση για να λάβουν μέρος στο review και πως ίσως θα επιλεγούν ένα ή και περισσότερα agencies. Μέχρι τώρα τα τρία agencies δεν έχουν απαντήσει εάν θα λάβουν μέρος. Όλο αυτό είναι μέρος ενός «εν εξελίξει ταξιδιού παγκόσμιου marketing μετασχηματισμού», σύμφωνα με τον Luiz Barros, αντιπρόεδρο data center of excellence and global media της AB InBev.

«Αυτή η επόμενη φάση του μετασχηματισμού μας απαιτεί πως θα συνδυάζουμε τις εσωτερικές μας ικανότητες με τα εξωτερικά media και το οικοσύστημα δεδομένων, για να ενθαρρύνουμε μία βαθύτερη κατανόηση των καταναλωτών και την δημιουργία καμπανιών που επικοινωνούν με τους καταναλωτές με πιο σημαντικούς και σχετικούς τρόπους», δήλωσε ο Barros. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει το αποτέλεσμα του review την Άνοιξη του 2022.

 Αυτό είναι το πρώτο review της AB InBev εδώ και πέντε χρόνια. Σε εκείνο το review, η Dentsu ανακηρύχθηκε media agency της AB InBev σε Αμερική, Ευρώπη, Αφρική και Νότια Αμερική. Η MediaCom της WPP διατήρησε τις media agency Υποχρεώσεις για το Μεξικό και έναν αριθμό άλλων χωρών στην Κεντρική Αμερική και