To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την Airbnb

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την Airbnb
Η Airbnb, η online εμπορική πλατφόρμα ενοικίασης σπιτιών σε όλο τον κόσμο, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.

Η TBWA\Chiat\Day, η οποία είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό τους, δεν θα συμμετάσχει στη διαδικασία. Η TBWA ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό της Airbnb έπειτα από spec το 2014.

Η απόφαση για νέα αναθεώρηση οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στην έλευση του νέου chief marketing officer Jonathan Mildenhall, που στο παρελθόν αποτελούσε svp of marketing communications στην Coca Cola, ενώ εργάστηκε και σαν managing director στο γραφείο της TBWA στο Λονδίνο.

"Είμαστε υπερήφανοι για τη δουλειά που παρουσιάσαμε σε συνεργασία με την Chiat τα τελευταία χρόνια. Σαν μια παγκόσμια εταιρεία φιλοξενίας, που βρίσκεται στο σημαντικότερο στάδιο της εξέλιξής της, αναζητούμε έναν συνεργάτη που θα ξεκλειδώσει τη δημιουργικότητα της κοινότητάς μας" ανέφερε σχετικά ο Mildenhall. Αξίζει να σημειωθεί πως TBWA και Airbnb απέσπασαν διάφορα βραβεία για τη δουλειά που παρουσίασαν, συμπεριλαμβανομένων 9 Lions στο περσινό Cannes Festival of Creativity.

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η πλατφόρμα ξόδεψε περί τα 65 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα media στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2016, ποσό που ήταν αυξημένο κατά 50% περίπου σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. 
TAGS: Airbnb