To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την HTC

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την HTC
Η HTC βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τη δημιουργία παγκόσμιας καμπάνιας, που θα ενισχύσει το λανσάρισμα ενός νέου smartphone μέσα στην επόμενη χρονιά.

Η ταϊβανέζικη τεχνολογική εταιρεία επιδιώκει να καταλήξει στην "εκλεκτή" συνεργάτιδα μέχρι το τέλος της χρονιάς, σε spec που αφορά ξεχωριστό spec και όχι σταθερή συνεργασία.

Πέρσι, η HTC λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια, που δημιούργησε η SapientNitro για το τηλέφωνο One M9. Η διαφήμιση που κυκλοφόρησε, ήταν η πρώτη από την εταιρεία του Ομίλου Publicis, έπειτα από τη νίκη της στον σχετικό EMEA διαγωνισμό, στα τέλη του 2014. Οι δυο πλευρές δεν συνεργάζονται πλέον. Προηγουμένως, η HTC διατηρούσε σχέση με τη Mother, που είχε αναλάβει τις πανευρωπαϊκές δραστηριότητες το 2011 και πρόσθεσε αυτές του υπόλοιπου κόσμου το 2012, έπειτα από spec.

Το 2013, η τεχνολογική εταιρεία μετακίνησε in-house τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού. Υπεύθυνη για τα media σε παγκόσμια κλίμακα, είναι η Omnicom Media Group, ενώ στο Ηνωμενο Βασίλειο ήταν η M2M, μέχρι τη διακοπή λειτουργίας της τον Σεπτέμβριο. 
TAGS: HTC