To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την Pfizer

Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την Pfizer
Η Pfizer ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών, ενόψει του λανσαρίσματος μιας διεθνούς καμπάνιας για το Viagra.

Οι πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος έφτασαν στο peak τους το 2012, αγγίζοντας τα 2,05 δισ. δολάρια, ωστόσο έκτοτε βρίσκονται σε καθοδική πορεία, πέφτοντας στα 1,71 δισ. την περσινή χρονιά. Κι όλα αυτά τη στιγμή που λήγει η πατέντα στις ΗΠΑ το 2020 κι από τον Δεκέμβριο του 2017, η Teva Pharmaceutical θα μπορεί να λανσάρει τη δική της έκδοση για το εν λόγω φάρμακο.

Με βάση τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και τις συνέπειές του, η Pfizer ξεκίνησε αναθεώρηση του διαφημιστικού λογαριασμού για το τμήμα consumer health business, που διεξάγεται εκτός Ηνωμένων Πολιτειών και δεν θα επηρεάσει τη συνεργασία με τη BBDO New York. Όσο για τη νέα καμπάνια του Viagra, έχει οριστεί για λανσάρισμα στο Ηνωμένο Βασίλειο στα τέλη του 2017 και θα κυκλοφορήσει στην υπόλοιπη Ευρώπη και στις ΗΠΑ μέσα στο 2018.

Οι συναντήσεις με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες θα ξεκινήσουν μέσα στο Μάιο, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν πως η Pfizer αναζητά δίκτυο εταιρειών για να χειριστεί το brief. Εκπρόσωπος της φαρμακευτικής εταιρείας πάντως, αρνήθηκε πως βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία αναθεώρησης.  
TAGS: Pfizer