To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο media spec από την Axa

Παγκόσμιο media spec από την Axa
Η Axa βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό του παγκόσμιου Media planning and buying για το παράρτημα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων.

Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες έχουν ήδη λάβει RFI, ενώ ο ασφαλιστικός κολοσσός έχει εξασφαλίσει τη βοήθεια της Oystercatchers για τον χειρισμό της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Στο τέλος του προηγούμενου μήνα, η Axa ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια ομάδα ηγεσίας της, με σχέδια για "ισχυρότερη εστίαση" στους καταναλωτές και επιδίωξη βελτίωσης των επιδόσεών της στις αναπτυσσόμενες αγορές. Τον Φεβρουάριο ξεκίνησε διαφημιστική αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο και τρεις εταιρείες διαγωνίστηκαν για το συγκεκριμένο δικαίωμα, που προηγουμένως κατείχε η Kitcatt Nohr. Επιπρόσθετα, η εταιρεία βρίσκεται εν μέσω αναθεώρησης του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού που αφορά στο τμήμα Investment Managers.

Σημειώνεται πως η Havas Media χειρίζεται το παγκόσμιο media planning and buying για το βασικό brand Axa, με την αξία του λογαριασμού να αγγίζει τις 40 εκατομμύρια λίρες.   
TAGS: AXA