To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pepsi: Αφήνει πίσω την Coca Cola για πρώτη φορά

Pepsi: Αφήνει πίσω την Coca Cola για πρώτη φορά
Η Pepsi πέτυχε σημαντική αναγνώριση από την Effie Worldwide, μια ομάδα που αναγνωρίζει τα brands, τις εταιρείες και τη δημιουργία, που οδηγούν σε επιχειρηματική αποτελεσματικότητα για χάρη των πελατών.

Σύμφωνα με τα βραβεία Effie και τον Effie Index, η Pepsi είναι ο πιο αποτελεσματικός διαφημιζόμενος της χρονιάς (βάσει στοιχείων που συγκεντρώθηκαν το 2017). Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Pepsi έχει ξεπεράσει την βασική ανταγωνίστρια Coca-Cola σε αυτή την κατάταξη.

Η Pepsi κατατάσσεται σταθερά στις πέντε πρώτες θέσεις αυτής της λίστας από το 2011, αλλά ποτέ δεν έχει βρεθεί στην πρώτη θέση. Φέτος, η McDonald's κατέλαβε την δεύτερη θέση με την Coca-Cola να πέφτει στην τρίτη θέση. Πίσω από την Coca-Cola είναι η Vodafone, η Movistar, η IBM, η KFC, η Chevrolet και η MasterCard. Η Burger King, η Poker από τη Bavaria Brewery και η Sr Toronjo μοιράστηκαν τη δέκατη θέση.

Μερικές από τις αποτελεσματικές δουλειές της Pepsi, σύμφωνα με τα βραβεία Effie, περιλαμβάνουν την καμπάνια "Say It With Pepsi" που ξεκίνησε αρχικά το 2016 κι επεκτάθηκε το 2017. Για την καμπάνια, η Pepsi δημιούργησε 200 Pepsi emojis (PepsiMojis) που παρουσιάστηκαν σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, billboards και στο Instagram. 

Συνολικά, η Pepsi συγκέντρωσε 166 βαθμούς σε όλη τη διάρκεια του 2017, αριθμός που την τοποθέτησε πολύ πιο μπροστά από τη δεύτερη McDonald's (120 πόντοι).

Η Pepsi κέρδισε συνολικά 42 βραβεία για τις δουλειές του έτους, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων χρυσών, 12 ασημένιων, 5 χάλκινων και 21 συμμετοχών σε τελική φάση (finalist). Συγκριτικά, η Coca-Cola κέρδισε 28 βραβεία για τη δουλειά της - τα περισσότερα από τα οποία προήλθαν από χώρες εκτός των ΗΠΑ.

Τα βραβεία Effie εξετάζουν επίσης την αποτελεσματικότητα σε πολλές άλλες κατηγορίες. Για το 2018 η Unilever πέτυχε τη διάκριση του πιο αποτελεσματικού marketer (ακολουθούμενη από την PepsiCo), ενώ ο WPP διακρίθηκε στα holding groups, η McCann Worldgroup στα εταιρικά δίκτυα, η Sancho BBDO στις μεμονωμένες εταιρείες και η Advanced Communication Group στις ανεξάρτητες εταιρείες.