To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

PepsiCo: Εκτός Super Bowl η Frito-Lay

PepsiCo: Εκτός Super Bowl η Frito-Lay
Για πρώτη φορά έπειτα από 10 χρόνια, το τμήμα Frito-Lay της PepsiCo αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο Super Bowl του Φεβρουαρίου του 2017, με το brand Doritos.

Η παρουσία του Doritos στον θεσμό του NFL ξεκίνησε το 2007, με την πρώτη σχετική διαφήμιση που έφερε τίτλο "Crash the Super Bowl", ωστόσο εκπρόσωπος της Frito-Lay επιβεβαίωσε πως το 2017 η μάρκα θα απέχει από τη διοργάνωση. "Δεν υπάρχουν σχέδια για διαφημιστική προβολή των brands της Frito-Lay στο επερχόμενο Super Bowl, καθώς τα marketing πλάνα μας κινούνται σε άλλη κατεύθυνση. Παρ' όλα αυτά, εξακολουθούμε να διατηρούμε άριστη συνεργασία με το NFL, η οποία αφορά σε άλλα brands της PepsiCo" ανέφερε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

Πάντως, η μητρική εταιρεία της Frito-Lay, PepsiCo, θα έχει παρουσία στο Super Bowl, μέσω της χορηγίας του halftime show, στο οποίο θα πρωταγωνιστήσει η Lady Gaga. Αξίζει να σημειωθεί πως η απουσία των Doritos προκάλεσε θόρυβο στην αγορά, καθώς πρόκειται για ένα brand που ξεχώρισε στις μετρήσεις για τους κορυφαίους διαφημιζόμενους του Super Bowl, το διάστημα 2010-2016. Συγκεκριμένα, η βαθμολογία της μάρκας, στην κατάταξη Ace Metrix (609), την έφερε μπροστά από Coke (600), Pepsi (598), Jeep (587), Kia (584) και Volkswagen (584).