To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

PepsiCo: Ψηφιακό spec για την Pepsi

PepsiCo: Ψηφιακό spec για την Pepsi
Η PepsiCo ξεκίνησε αναθεώρηση των digital συνεργασιών του brand Pepsi στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με άτομα που σχετίζονται με την υπόθεση.

Η νυν συνεργάτιδα είναι η Barbarian Group, που ανήκει στη Cheil Worldwide και προσπαθεί να ανακτήσει την ισχύ της, έπειτα από μια σειρά σημαντικών αποχωρήσεων. Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα αν η Barbarian Group επιδιώκει να διατηρήσει το συγκεκριμένο δικαίωμα, ενώ εκπρόσωπος της PepsiCo αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την αναθεώρηση.

Οι διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών από τη Barbarian, θορύβησαν την PepsiCo, ενώ μέσα στο καλοκαίρι η εταιρεία αναψυκτικών και τροφίμων φρόντισε να μετακινήσει το brand Brisk στη VML. Πάντως, στέλεχος της Barbarian είχε δηλώσει πριν από ένα μήνα πως "η συνεργασία μας και η παραγόμενη δουλειά είναι καλή", ενώ η εταιρεία παρουσίασε τζίρο 22,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2015. 
TAGS: PepsiCo