To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Περιορίζεται το ad fraud στις ΗΠΑ

Περιορίζεται το ad fraud στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης, η διαφημιστική απάτη συρρικνώνεται στις ΗΠΑ, καθώς οι μάρκες εστιάζουν περισσότερο στη δημιουργία διαφάνειας.

Σύμφωνα με την πρόσφατη Bot Baseline που παρουσίασαν οι White Ops και ANA και η οποία βασίζεται σε ανάλυση στοιχείων από τη digital διαφημιστική δραστηριότητα των 49 μελών της ANA το διάστημα Οκτωβρίου 2016-Ιανουαρίου 2017, τα brands των ΗΠΑ θα χάσουν έσοδα 6,5 δισ. δολαρίων λόγω διαφημιστικής απάτης το 2017. Το συγκεκριμένο νούμερο είναι μειωμένο κατά 10% από τα 7,2 δισ. δολάρια της περσινής χρονιάς.

"Οι marketers σε όλο τον κόσμο υιοθετούν με επιτυχία στρατηγικές και τακτικές για την καταπολέμηση της ψηφιακής διαφημιστικής απάτης. Αυτό δείχνει πως ο πόλεμος κατά της ψηφιακής απάτης κερδίζεται για εκείνους που εγκαθιδρύουν κατάλληλους ελέγχους και πρωτόκολλα. Κι αυτό είναι ένα καλό νέο για τη διαφήμιση, το marketing και τις Media κοινότητες σε παγκόσμια κλίμακα" ανέφερε ο CEO της ANA, Bob Liodice.

Ωστόσο, παρά την πτώση, η έκθεση εκτιμά πως το 20% του internet αποτελείται σήμερα από websites με στοιχεία διαφημιστικής απάτης, με τα fraud bots και τα click απάτης να παραμένουν ακόμα δημοφιλή.

Σε άλλο σημείο, αναφέρεται επίσης πως  η απάτη είναι λιγότερο δημοφιλής στις κινητές συσκευές, με τους συμμετέχοντες να παρατηρούν λιγότερο από 2% σε δραστηριότητες διαφημιστικής απάτης στα app περιβάλλοντα και στις mobile web display αγορές.