To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Peugeot: Παγκόσμιο creative AOR η Accenture Song

Peugeot: Παγκόσμιο creative AOR η Accenture Song

Η Peugeot επέλεξε την Accenture Song ως βασική διαφημιστική εταιρεία για τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της από τον Ιανουάριο του 2024, μετά από σχετικό spec. Για να ανταποκριθεί στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να υποστηρίξει τη φιλοδοξία να είναι ο ηγέτης των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Ευρώπη έως το 2025, η Peugeot ενοποίησε τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της, σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, τη Νότια Αμερική, Μεξικό και Ασία-Ειρηνικό στην Accenture Song. Η Accenture Song έχει ως αποστολή να βοηθήσει στην ενίσχυση της εξοικείωσης και της απήχησης στη μάρκα και την ευρεία γκάμα EV για ένα νεότερο, παγκόσμιο κοινό με δημιουργικές επικοινωνίες σε όλα τα κανάλια. Η πρώτη καμπάνια θα είναι για το λανσάρισμα του Electric Fastback SUV E-3008 στις αρχές του 2024.

Ο Phil York, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Peugeot, ανέφερε: «Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει δραματικές αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία και στις προσδοκίες των πελατών. Αυτός ο γρήγορος ρυθμός αλλαγής απαιτεί τολμηρούς στοχαστές και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Accenture Song για να μας βοηθήσουν στο ταξίδι μετασχηματισμού μας σε μια 100% ηλεκτρική μάρκα». Ο David Droga, διευθύνων σύμβουλος, Accenture Song, δήλωσε: «Η Peugeot έχει μια συναρπαστική ευκαιρία στην κατηγορία των ηλεκτρικών να καθορίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με μια ξεχωριστή και ανθρώπινη προσέγγιση, συνδέοντας συναισθηματικά με μια νέα γενιά οδηγών».