To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Philips: Νέα πρωτοβουλία με κοινωνικό χαρακτήρα

Philips: Νέα πρωτοβουλία με κοινωνικό χαρακτήρα
Η μάρκα οικιακών ηλεκτρικών και προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών, Philips, λάνσαρε μια νέα παγκόσμια marketing πρωτοβουλία, η οποία θα επιτρέψει στους καταναλωτές να "στήσουν" την ατζέντα της εταιρείας για τους social σκοπούς του 2018.

Από τη στιγμή που οι καταναλωτές θα έχουν προχωρήσει στην αγορά ενός προϊόντος και θα το έχουν δηλώσει, τότε θα ανακατευθύνονται στην παγκόσμια σελίδα Better Me, η οποία περιέχει πληροφορίες για τους social σκοπούς που υποστηρίζει η Philips. Στην συνέχεια, θα μπορούν να μοιράζονται τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα πεδία υγείας στα οποία η Philips πρέπει να επικεντρώσει τις προσπάθειές της.

Η εταιρεία που έχει δουλέψει για την καμπάνια λανσαρίσματος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η OgilvyOne. Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος του στόχου της Philips για τη βελτίωση της ζωή τριών δισεκατομμυρίων ανθρώπων κάθε χρόνο, μέχρι το 2025. Φέτος, η εταιρεία υποστήριξε πως έχει βοηθήσει 2,1 δισ. ανθρώπους, εργαζόμενη σε πρωτοβουλίες, όπως η Every Woman Every Child του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, η οποία στοχεύει στη βελτίωση της ζωής των γυναικών και των παιδιών σε Αφρική και Νοτιοανατολική Ασία.