To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Αύξηση 30% της δαπάνης marketing

P&G: Αύξηση 30% της δαπάνης marketing
Η Procter & Gamble αύξησε τη δαπάνη marketing σε προ-πανδημίας επίπεδα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της για τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού έτους 2022. Σύμφωνα με τον Andre Schulten, chief financial officer στην P&G, τα marketing μεγέθη αυξήθηκαν ξανά περίπου στο 30% των συνολικών δαπανών, μια αύξηση της τάξης των 130 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια βάση. Ο Α. Schulten είπε στους επενδυτές να περιμένουν πως η marketing δαπάνη θα συνεχίσει να αυξάνεται για όσο διάστημα η P&G μπορεί να δημιουργεί υψηλή απόδοση επενδύσεων.

«Καθώς αυξάνουμε το digital reach, γινόμαστε καλύτεροι στο targeting», δήλωσε ο Α. Schulten. «Μπορούμε εξίσου να αυξήσουμε το reach και την ποιότητα του reach και, συνεπώς, αντισταθμίζει κάποιες από τις αυξανόμενες δαπάνες». Η P&G υπερασπίστηκε τη θέση της να ξοδέψει περισσότερα στο marketing ενάντια στους σκεπτικούς επενδυτές που αμφισβήτησαν την αποτελεσματικότητά της. Η εταιρεία δήλωσε πως θα αυξήσει τις τιμές στις 9 από τις 10 κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβάνοντας τα βρεφικά προϊόντα, περιποίησης, για να περιορίσει την αύξηση κόστους που προκλήθηκαν από θέματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τα κόστη μεταφοράς και τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο της πανδημίας. Καθώς η P&G επενδύει περισσότερο στο marketing, το e-commerce βρίσκεται στο επίκεντρο.

Το e-commerce της P&G αυξήθηκε 16% σε ετήσια βάση παγκοσμίως και πλέον αντιπροσωπεύει περίπου το 14% των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως και το 11% των συνολικών πωλήσεων στην Αμερική. Η P&G αναμένει τις συνολικές πωλήσεις να αυξηθούν μεταξύ 2% και 4% στο οικονομικό έτος 2022, κάτι που οφείλεται εν μέρει στη διόρθωση τιμών.