To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Αυξάνει ξανά το στόχο πωλήσεων

Publicis: Αυξάνει ξανά το στόχο πωλήσεων

Η Publicis αύξησε χθες, Πέμπτη 12/10, τις προβλέψεις πωλήσεων και περιθωρίων κέρδους για το 2023, καθώς ξεπέρασε τις προσδοκίες το τρίτο τρίμηνο, αψηφώντας μια γενική επιβράδυνση στον κλάδο των διαφημίσεων. Η εταιρεία αναμένει τώρα τα καθαρά έσοδα να αυξηθούν κατά 5,5% έως 6% φέτος, έναντι περίπου 5% που αναμενόταν. Η Publicis αύξησε το guidance πωλήσεών τον Ιούλιο. Το αισιόδοξο «συναίσθημα» και οι ισχυρές επιδόσεις της Publicis έρχονται σε αντίθεση με μια γενική επιβράδυνση στον κλάδο της διαφήμισης, η οποία θεωρείται καμπανάκι για την ευρύτερη οικονομική κατάσταση. Οι ανταγωνιστές WPP και Interpublic μείωσαν τους στόχους τους νωρίτερα φέτος για ολόκληρο το έτος, επικαλούμενοι μια μείωση των δαπανών μάρκετινγκ από πελάτες στον τομέα της τεχνολογίας. «Βλέπουμε περικοπές στον προϋπολογισμό στην κλασική διαφήμιση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun σε συνομιλία με δημοσιογράφους, Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι οι διαφοροποιημένες υπηρεσίες και η ικανότητα της Publicis να κερδίζει μερίδιο αγοράς μπορεί να το αντισταθμίσει.