To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Αύξηση τζίρου στο α’ τρίμηνο και προειδοποιήσεις

Publicis: Αύξηση τζίρου στο α’ τρίμηνο και προειδοποιήσεις
Αύξηση στα ενοποιημένα έσοδα, ωστόσο ο όμιλος παραμένει επιφυλακτικός για τα επόμενα τρίμηνα.

Ο όμιλος Publicis δημοσίευσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, παρουσιάζοντας ενοποιημένα έσοδα που άγγιξαν τα 2,291 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 8,9% από τα αντίστοιχα περσινά 2,103.

Οι συναλλαγματικές τιμές είχαν αρνητικό αντίκτυπο 20 εκατομμυρίων ευρώ, που αντιστοιχεί στο 1% του τζίρου του αντίστοιχου περσινού τριμήνου. Οι καθαρές εξαγορές συνεισέφεραν 147 εκατομμύρια ευρώ ή το 7% του αντίστοιχου περσινού τζίρου. Η οργανική ανάπτυξη του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου άγγιξε το 2,9% για την εξεταζόμενη περίοδο, καθοδηγούμενη από το digital (+7,6%) και τις καλές επιδόσεις σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, εκεί που οι απώλειες media λογαριασμών μέσα στη "Mediapalooza" του 2015 είχαν μέτρια επίδραση στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2016.

Ο αντίκτυπος θα είναι μεγαλύτερος στα επόμενα τρίμηνα, ενώ η Sapient που περιλαμβάνεται στον υπολογισμό της οργανικής ανάπτυξης από τον Φεβρουάριο και μετά, παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 10%.

Στο σχόλιό του για τα αποτελέσματα αυτά, ο CEO του Publicis, Maurice Levy είπε: "Με το 55% των εσόδων μας να προέρχεται από το digital, είμαστε πεπεισμένοι για τη μελλοντική μας πορεία, ωστόσο παραμένουμε επιφυλακτικοί για τα δύο επόμενα τρίμηνα, τα οποία θα επηρεαστούν περισσότερο από τις απώλειες Media Λογαριασμών μέσα στο 2015".