To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Καταργεί το όνομα «Optimedia»

Publicis: Καταργεί το όνομα «Optimedia»
Περισσότερες αλλαγές επίκεινται στο Publicis Groupe, καθώς συνεχίζει τη διαδικασία αναδιοργάνωσης που ανακοινώθηκε τον περσινό Δεκέμβριο.

Ο όμιλος επικοινωνίας αποφάσισε να καταργήσει το όνομα Optimedia για χάρη της Blue 449. Τα έξι εναπομείναντα γραφεία της Optimedia και της Match Media στην Αυστραλία, θα μετονομαστούν όλα σε Blue 449. Τον Μάρτιο, ο Publicis ανακοίνωσε σημαντικές οργανωτικές αλλαγές στο media παρακλάδι της, την Publicis Media, η οποία διαχωρίστηκε από τη μακρόχρονη συνεργάτιδά της, ZenithOptimedia. Η Zenith λειτουργεί πλέον σαν αυτόνομη μονάδα, ενώ η Optimedia είχε ενώσει της δυνάμεις της με τη Blue 449 για να σχηματίσουν την Optimedia | Blue 449.

"Είναι μια συναρπαστική περίοδος για τους πελάτες και το προσωπικό μας. Για πρώτη φορά θα έχουμε ένα, αληθινά, διεθνές δίκτυο. Το μοντέλο υπηρεσιών μας, θα αλλάξει σε ότι αφορά τον τύπο των προϊόντων που θα προσφέρουμε" ανέφερε ο US CEO της Blue 449, David Ehlers.

Στο μεταξύ, μέσα στο 2017 η Blue 449 σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση, με νέα γραφεία σε Σιγκαπούρη, Ταϊβάν, Μεξικό και Βουλγαρία. Μέχρι σήμερα, λειτουργεί σε 14 αγορές με 22 γραφεία.