Publicis NY: Νέος Chief Creative Officer
Η Publicis New York ανακοίνωσε
την πρόσληψη του Joe Mongognia
ως Chief Creative Officer, με ισχύ
από τις 5 Απριλίου. Ο Joe θα επιβλέπει το δημιουργικό σε όλη την
Publicis New York
και θα αναφέρεται
στη διευθύνουσα σύμβουλο του
Publicis New York
και την Global Chief
Strategy Officer του
Publicis Groupe,
Carla Serrano. «Ο Joe κατάλαβε αμέσως την αποστολή και τη φιλοδοξία της
Publicis New York να θέσει τη δημιουργικότητα στο επίκεντρο των brands στο
μέλλον».
Ο Mongognia εργάστηκε τα τελευταία 10 χρόνια στην Grey New York, πιο πρόσφατα ως εκτελεστικός δημιουργικός διευθυντής, επιβλέποντας δημιουργικά για brands όπως τα NFL, Gillette, Pfizer, Pringles, MassMutual, National Parks και Procter & Gamble.
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει βοηθήσει στη δημιουργία και στη διαμόρφωση πολλών κορυφαίων agencies, συμπεριλαμβανομένων των Ogilvy, McCann και JWT. Η δουλειά του έχει αναγνωριστεί με διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions, D&AD, Effies, The ANDYs και One Show, και αποτελεί μέρος της μόνιμης διαφημιστικής συλλογής του MoMA.
Ο Mongognia εργάστηκε τα τελευταία 10 χρόνια στην Grey New York, πιο πρόσφατα ως εκτελεστικός δημιουργικός διευθυντής, επιβλέποντας δημιουργικά για brands όπως τα NFL, Gillette, Pfizer, Pringles, MassMutual, National Parks και Procter & Gamble.
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει βοηθήσει στη δημιουργία και στη διαμόρφωση πολλών κορυφαίων agencies, συμπεριλαμβανομένων των Ogilvy, McCann και JWT. Η δουλειά του έχει αναγνωριστεί με διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions, D&AD, Effies, The ANDYs και One Show, και αποτελεί μέρος της μόνιμης διαφημιστικής συλλογής του MoMA.