To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Πάνω από 16,3 δισ. η αξία του group

Publicis: Πάνω από 16,3 δισ. η αξία του group
Η χρηματιστηριακή αξία του Publicis Groupe ξεπέρασε εκείνη των Omnicom και WPP, καθιστώντας το το πιο κερδοφόρο agency group στον κόσμο, μιας και οι επιδόσεις του από το ξεκίνημα της πανδημίας ήταν καλύτερες από τους δύο μεγαλύτερους ανταγωνιστές του.

Η χρηματιστηριακή αξία του γαλλικού Publicis Groupe ξεπέρασε τα 16,3 δισ. δολάρια, με της Omnicom να υπολογίζεται στα 15,1 δισ. δολάρια και της WPP στα 15,4 δισ. Ο Arthur Sadoun, πρόεδρος και chief executive του Publicis Groupe, ανακοίνωσε σημαντική αύξηση εσόδων το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο του 2021 -ανώτερη από τα επίπεδα του 2019, ενώ συνεχίζει να μεγαλώνει το πιο πρόσφατο τρίμηνο- καθώς, όπως δήλωσε, οι επενδύσεις στην data unit Epsilon και στο τμήμα ψηφιακού μετασχηματισμού Sapient έφεραν αποτελέσματα.

Η αξία της μετοχής του γαλλικού ομίλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 150%, φτάνοντας τα 56 ευρώ από το ναδίρ που βρέθηκε στο ξεκίνημα της πανδημίας, όταν και είχε βυθιστεί στα 22 ευρώ. Η Interpublic, η μικρότερη από τα τέσσερα μεγάλα agency γκρουπ, έχει επίσης μειώσει τη διαφορά από όλους τους ανταγωνιστές, καθώς η χρηματιστηριακή της αξία ανέβηκε στα 14,4 δισ. δολάρια.