To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sainsbury: Έτοιμη να αναθέσει στην PHD τα media

Sainsbury: Έτοιμη να αναθέσει στην PHD τα media
Έτοιμη να αναθέσει τον, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμό της στην PHD μοιάζει η Sainsbury, σε μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην πρόσφατη διαφημιστική βιομηχανία της Βρετανίας.

Σημειώνεται πως η PHD και ο μητρικός της όμιλος, Omnicom Media Group, είχαν αμφισβητήσει το αρχικό αποτέλεσμα του συγκεκριμένου spec τον Φεβρουάριο, όταν o retailer είχε αναδείξει νικήτρια την M/SIX. H OMG είχε υποστηρίξει πως η διαδικασία επιλογής δεν είχε τελεστεί με δίκαια κριτήρια, μετέφερε τη διαμαρτυρία της στο board of directors της Sainsbury κι εκείνο διέταξε να ανοίξει ξανά η αναθεώρηση.

Η ιστορία ξεκίνησε αρχικά το περσινό φθινόπωρο, όταν η Sainsbury είχε αποφασίσει να ενοποιήσει τον δικό της media λογαριασμό (62 εκατ. λίρες), που διαχειριζόταν η PHD, με αυτόν της Argos/Home Retail Group (53 εκατ. λίρες), που είχε υπό την ευθύνη της η Mindshare. O retailer προσκάλεσε στον διαγωνισμό μονάχα της PHD και M/SIX, ενώ η Mindshare δεν μπορούσε να λάβει μέρος, λόγω conflict με τον πελάτη της, Marks & Spencer. Ωστόσο, μετά την αρχική ανάθεση στην M/SIX η διαδικασία άνοιξε εκ νέου, λόγω της κίνησης της Omnicom.

Με αφορμή τις πληροφορίες περί πιθανής ανάθεσης στην PHD, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ αρκέστηκε μονάχα να πει, μέσω εκπροσώπου, πως η "διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη".  
TAGS: PHD, Sainsbury