To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Starcom τα media της Red Bull στη Βόρεια Αμερική

Στη Starcom τα media της Red Bull στη Βόρεια Αμερική
Η Starcom USA του ομίλου Publicis, ανακοίνωσε πως αναδείχτηκε νικήτρια στον διαγωνισμό της Red Bull North America για την ανάθεση του media λογαριασμού.

Στα καθήκοντα που αναλαμβάνει η Starcom για τον πελάτη, διαδεχόμενη την Carat, περιλαμβάνονται το planning, το buying, το search, τα social media και το programmatic.

"Η Red Bull αποτελεί ένα brand αιχμής με φανταστική σκέψη και είναι τιμή για εμάς που μας επέλεξε σαν Media συνεργάτη. Η καινοτόμα κουλτούρα που διαθέτει, ταιριάζει απόλυτα με τη Starcom" ανέφερε μεταξύ άλλων η CEO της Starcom, Kathy Ring.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Carat, που χειριζόταν τον συγκεκριμένο λογαριασμό τα 8 τελευταία χρόνια, προσπάθησε να τον υπερασπιστεί κι έφτασε ως το τελικό στάδιο του spec, με αντίπαλες τις Mindshare και Starcom. Πριν από την Carat, υπεύθυνη ήταν η Siltanen & Partners με έδρα στο Λος Άντζελες. 

Σημειώνεται πως η Red Bull ξόδεψε 30,2 εκατομμύρια σε marketing ενέργειες στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, ποσό που ήταν χαμηλότερο από τα 54,4 εκατομμύρια του 2016, με βάση τα στοιχεία της Kantar Media. Επιπλέον, η μάρκα κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο της από τα 5,2 δισ. δολάρια του 2011 στα 7,4 δισ. το 2016, ενώ την ίδια χρονιά διέθεσε 6,06 δισ. κουτιά του ενεργειακού της ποτού.    
TAGS: Starcom, Red Bull