To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Venables Bell & Partners τα Sheraton και Westin

Στη Venables Bell & Partners τα Sheraton και Westin
Η Starwood Hotels & Resorts Worldwide επέλεξε την Venables Bell & Partners για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, σε ότι αφορά τα brands Sheraton και Westin κι αφού προηγήθηκε διαγωνιστική διαδικασία τριών μηνών.

Η Venables Bell & Partners ξεχώρισε χάρη στη δημιουργικότητα, την ευελιξία και την καλή χημεία με την ομάδα της Starwood, σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Bob Jacobs, που αποτελεί VP-brand management για τις Sheraton και Westin στη Βόρεια Αμερική. Οι δυο μάρκες χρησιμοποιούν την τηλεοπτική διαφήμιση, ωστόσο σύμφωνα με τον Jacobs, θα συνεργαστούν στενά με τη διαφημιστική εταιρεία για να αποφασίσουν τον σωστό τρόπο επικοινωνίας για κάθε μια. Και πρόσθεσε πως η περισσότερη από τη μισή τους media δαπάνη αφορά στο digital, χωρίς όμως να απορρίπτονται και τα άλλα μέσα.

Πριν τη συνεργασία με τη Venables, η Sheraton δεν διατηρούσε σταθερή συνεργασία στο δημιουργικό κομμάτι. Σε ότι αφορά τη Westin, η BBH ήταν εκείνη που χειριζόταν τον δημιουργικό της λογαριασμό την τελευταία πενταετία, ωστόσο αποφάσισε να μην δηλώσει συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό.

Πληροφορίες για τη συνολική αξία του λογαριασμού δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως η Marriott International βρίσκεται σε διαδικασία διαπραγμάτευσης για την εξαγορά της Starwood Hotels & Resorts Worldwide αντί 12,2 δισ. δολαρίων.