To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη W+K ο λογαριασμός της Sainsbury

Στη W+K ο λογαριασμός της Sainsbury
Η Sainsbury μετακίνησε τον ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών διαφημιστικό της λογαριασμό στη Wieden & Kennedy, ολοκληρώνοντας με τον τρόπο αυτό τη σχέση 35 ετών που διατηρούσε με την Abbott Mead Vickers BBDO.

Η Wieden & Kennedy κατάφερε να επικρατήσει της AMV BBDO στο τελικό στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, την οποία χειρίστηκε η AAR. Οι Mother και MullenLowe απορρίφθηκαν σε προηγούμενη φάση του διαγωνισμού, ενώ ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει και οι CHI & Partners και Grey London, πριν αποφασίσουν τελικά να διεκδικήσουν τον λογαριασμό της Marks & Spencer.

"Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την AMV BBDO για τη σημαντική συνεισφορά της στις επιχειρήσεις μας όλα αυτά τα χρόνια. Μέσω της συνεργασίας αυτής, κυκλοφόρησαν ορισμένες σημαντικές καμπάνιες. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε μαζί της τους επόμενους μήνες, μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στα νέα δεδομένα" ανέφερε σχετικά η marketing director της Sainsbury, Sarah Warby.

Οι συζητήσεις της Sainsbury με τις δημιουργικές εταιρείες είχαν ξεκινήσει από τον Ιούνιο, ωστόσο η εταιρεία λιανεμπορίου δεν είχε αποφασίσει τότε αν θα προχωρήσει σε πλήρη αναθεώρηση. Η AMV ξεκίνησε να συνεργάζεται με τη Sainsbury το 1981, ενώ ανανέωσε τη σχέση αυτή το 2005, σε spec με αντίπαλο τη J Walter Thompson.