To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Zenith τα media της Eli Lilly διεθνώς

Στη Zenith τα media  της Eli Lilly διεθνώς
Η φαρμακευτική Eli Lilly θα μεταφέρει τον παγκόσμιο λογαριασμό της media στη Zenith του ομίλου Publicis, σύμφωνα με το Campaign US.

Η απόφαση ολοκληρώνει το review που ξεκίνησε τον Ιούνιο και τερματίζει τη σχέση συνεργασίας σχεδόν δύο δεκαετιών της Eli Lilly με την OMD της Omnicom, η οποία κατέχει το λογαριασμό από το 2002. Εκπρόσωπος της εταιρείας σε δήλωσή του που δημοσιεύτηκε στο Campaign US, αναφέρει: «Στο πλαίσιο των στόχων μας για το μετασχηματισμό του marketing, η Lilly στοχεύει στη δημιουργία εμπειριών στο ταξίδι των καταναλωτών, οι οποίες τροφοδοτούνται τόσο από τα insights όσο και από τα data. Η Lilly ανυπομονεί να συνεργαστεί με τη Zenith, μέρος του Publicis Groupe, ως το νέο μας media agency».

Εκτός από τις Zenith και OMD, οι οποίες διαγωνίστηκαν στον τελικό γύρο του review, στη διαδικασία συμμετείχαν και οι WPP και Dentsu, οι οποίες αποκλείστηκαν σε προηγούμενο γύρο. Κατά τη διάρκεια του review εκπρόσωπος της Eli Lilly δήλωσε στο Campaign US ότι η Lilly USA επανεξετάζει περιοδικά όλους τους σημαντικούς third-party προμηθευτές και τις σχέσεις της με τα agencies, για να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή έχει την καλύτερη τοποθέτηση για τη μελλοντική της ανάπτυξη. Η Eli Lilly, η κατασκεύαστρια εταιρεία του Prozac και του φαρμάκου για το διαβήτη, Trulicity, είναι στη λίστα του COMvergence με spending 522 εκατ. δολάρίων
TAGS: Zenith