To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην GroupM τα media της Allianz

Στην GroupM τα media της Allianz

Στην GroupM ανέθεσε η Allianz το λογαριαμό των media. Στην ανάθεση διατηρείται το agency EssenceMediacom της GroupM, το οποίο διαχειρίζεται τα media της Allianz σε εννέα αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. Ωστόσο, οι εταιρείες της GroupM αποκτούν 20 επιπλέον αγορές ως μέρος της «νίκης». Η Mindshare θα χειρίζεται περίπου τα δύο τρίτα των αγορών, ενώ η mSix&Partners θα υποστηρίξει την Allianz στη Γερμανία, όπου έχει την έδρα της. Οι Omnicom, Publicis και Jellyfish ήταν μεταξύ των agencies που κατείχαν τα media της Allianz. Ο λογαριασμός των media αποτιμάται γύρω στα 240 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της COMvergence. Υπενθυμίζεται ότι η Allianz στο σχετικό spec για την ανάθεση του media and planning λογαριασμού της, είχε περιορίσει τις επιλογές της στις εταιρείες Omnicom, Group M και Dentsu. Η Mindshare ήταν η ανάδοχος του λογαριασμού στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, η γερμανική Allianz ανέθεσε στην Ogilvy Group τον παγκόσμιο creative λογαριασμό της το 2014, ενώ έκτοτε έχει συνεργαστεί με τη Wieden & Kennedy Amsterdam το 2022 και την Edelman το 2023.

TAGS: GroupM, Allianz