To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Teads & Kantar: Συνεργασία για έρευνα που αφορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα

Teads & Kantar: Συνεργασία για έρευνα που αφορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα


To Teads, η Global media πλατφόρμα, πραγματοποίησε, σε συνεργασία με την Kantar, μία παγκόσμια μελέτη σε 8 χώρες και 1.900 καταναλωτές αυτοκινήτων, ώστε να διαπιστωθεί εάν οι καταναλωτές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατανοούν πλήρως τα οφέλη που τους παρέχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 


Η έρευνα αποκάλυψε πως το 42% όλων των ερωτηθέντων δεν γνωρίζουν τα πλήρη οφέλη ενός αυτοκινήτου EV, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως οι καταναλωτές χρειάζονται συνεχή και περαιτέρω εκπαίδευση στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ώστε να κατανοήσουν πλήρως τις δυνατότητες - οφέλη που αυτά παρέχουν. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η περιβαλλοντική συνείδηση είναι ο κορυφαίος οδηγός για την αγορά ηλεκτρικού οχήματος ΕΜΕΑ, ενώ οι βορειοαμερικανοί καταναλωτές παρακινούνται κυρίως από την εξοικονόμηση καυσίμου.


Σε μια συμπληρωματική έρευνα, που πραγματοποίησε το Teads, για τον αντίκτυπο της έλλειψης τσιπ στην αγορά, τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα ζητήματα εφοδιασμού και οι καθυστερήσεις επηρεάζουν σοβαρά τις αποφάσεις της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων καταναλωτών, αναμένουν μειώσεις τιμών εάν υπάρξει μεγάλος χρόνος αναμονής και ένα εξίσου μεγάλο ποσοστό παγκοσμίως καθυστερεί την αγορά νέου αυτοκινήτου και εξετάζει την αγορά ενός μεταχειρισμένου. Τέλος, η έρευνα έδειξε ότι το 89% των προϊσταμένων της αυτοκινητοβιομηχανίας γνωρίζουν τις ελλείψεις των τσιπ και τον αντίκτυπό τους στις αγορές.

Η τελευταία έρευνα του Teads έδειξε ότι οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή διαφήμιση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μισοί από τους καταναλωτές EV θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να περάσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς στο διαδίκτυο. Μέσω της έρευνας διαπιστώθηκε επίσης ότι η επίσκεψη σε ένα site αυτοκινήτων ήταν η πιο πιθανή ενέργεια (40%), που έλαβε ένας καταναλωτής αφού είδε μια διαδικτυακή διαφήμιση αυτοκινήτου με ένα επιπλέον 21% να δηλώνει ότι θα έκανε κλικ στη διαφήμιση. Το 52% των αγοραστών EV δήλωσαν ότι οι ιστότοποι αυτοκινήτων έχουν κυρίαρχο ρόλο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όσον αφορά την έρευνα για την απόφαση αγοράς τους. 

Η Ιωάννα Στάγια, VP International Insights, Teads, σχολιάζει: «Η έρευνά μας δείχνει μια σημαντική στροφή των καταναλωτών προς μια πιο οικολογική στάση όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτων. Αυτό που είναι επίσης σαφές είναι ότι τα διαδικτυακά κανάλια αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για την προώθηση του ταξιδιού των καταναλωτών, από την ευαισθητοποίηση έως την αγορά. Για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία, από τις δύσκολες στιγμές που είχαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, πρέπει να σχεδιάσουν ανάλογα τις καμπάνιες τους για το 2022 για να αξιοποιήσουν αυτές τις δύο βασικές πληροφορίες.»