To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Αναθεωρεί το creative στη Βρετανία

Vodafone: Αναθεωρεί το creative στη Βρετανία
Η Vodafone UK προχωρά σε αναθεώρηση του δημιουργικού της λογαριασμού μετά από επτά χρόνια στην Ogilvy. Η εταιρεία προσπαθεί αυτήν τη στιγμή να συγχωνευθεί με την Three, την οποία διαχειρίζεται η Wonderhood Studios. Η New Commercial Arts χειρίζεται το παγκόσμιο business της Vodafone. Η επικεφαλής του brand στη Βρετανία, Μαρία Κουτσουδάκη, αναφέρει: «Μετά από μια ισχυρή επταετή συνεργασία με την Ogilvy, βάσει της οποίας η Vodafone είδε το brand να αναπτύσσεται τόσο σε εκτίμηση όσο και σε ισχύ, είναι μια φυσική στιγμή στον κύκλο ανάπτυξης της επωνυμίας να αναθεωρήσουμε τη δημιουργικότητά μας και να διασφαλίσουμε ότι θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη για το μέλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι γι' αυτό το επόμενο κεφάλαιο».
Η Vodafone, η οποία εξακολουθεί να είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Βρετανίας, έχει μάλλον μπερδέψει τα agencies της, αφήνοντας ακόμη και εταιρείες όπως η BBH να αγωνίζονται προκειμένου να παραγάγουν κάτι πολύ συναρπαστικό.
Η Vodafone UK έχει πρόσφατα αναθέσει και σε άλλα agencies του ομίλου WPP. Η New Commercial Arts, η οποία κέρδισε τη Sainsbury's φέτος αλλά και επαίνους για τη δουλειά της στη Moneysupermarket, θα ήταν μια προφανή επιλογή, αλλά πηγές αναφέρουν ότι η πολιτική της εταιρείας θα το αποτρέψει λόγω της συνύπαρξης του παγκόσμιου λογαριασμού.
TAGS: Vodafone