To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

VW: Παγκόσμια καμπάνια για το SUV T-Roc

VW: Παγκόσμια καμπάνια για το SUV T-Roc
Η Volkswagen λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια για το SUV της, ονόματι T-Roc, η οποία παρουσιάζει ένα "αυταρχικό νεαρό κριάρι, που δεν του αρέσει να κάνει αυτά που του λένε".

Το ζώο, που έχει μεγάλα, κυρτά κέρατα, αν και σχεδόν νεογέννητο, παρουσιάζεται να έρχεται αντιμέτωπο με έναν αγρότη, έναν σκύλο και έναν ταύρο. Ωστόσο, φαίνεται να υποχωρεί μπροστά στη θέα του T-Roc, αναγνωρίζοντας το συγγενικό πνεύμα που το συνδέει με το αυτοκίνητο.

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό προέκυψε έπειτα από την κοινή δουλειά των Adam & Eve/DDB και DDB Berlin, με τη συμβολή του copywriter Patrick McClelland, του art director Feargal Ballance και τη σκηνοθεσία του Nick Gordon της εταιρείας Somesuch. Τα media χειρίζεται η PHD, ενώ την τηλεοπτική διαφήμιση θα πλαισιώσουν εκτελέσεις print, out-of-home, social και online video.

"Το T-Roc αποτελεί ένα βήμα αυτοπεποίθησης σε έναν νέο τομέα για εμάς, το οποίο ξεχωρίζει από το πλήθος. Αυτό φαίνεται και στο νέο μας διαφημιστικό" σχολίασε μεταξύ άλλων το μέλος του Volkswagen management board, Jürgen Stackmann.   
TAGS: Volkswagen, PHD