To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VW: Τέλος στη συνεργασία με Deutsch στις ΗΠΑ

VW: Τέλος στη συνεργασία με Deutsch στις ΗΠΑ
Η Deutsch του ομίλου Interpublic έχασε το δικαίωμα χειρισμού του δημιουργικού λογαριασμού της Volkswagen στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς η παγκόσμια αναθεώρηση που έχει ξεκινήσει η αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει προς την ολοκλήρωσή της.

Οι WPP, Publicis Groupe και Omnicom έχουν συμμετάσχει στη διαδικασία, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο. Η Deutsch, η οποία ήταν υπεύθυνη για τις επιχειρήσεις των ΗΠΑ από το 2009 και χειριζόταν τον λογαριασμό από το γραφείο του Λος Άντζελες, διεκδικούσε μονάχα το τμήμα του λογαριασμού της Βόρειας Αμερικής.

Η απόρριψη της συμμετοχής της, θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την ενοποίηση μεγαλύτερων τμημάτων του παγκόσμιου δημιουργικού σε έναν ή δυο ομίλους διαφήμισης και επικοινωνίας. Η DDB του Omnicom χειρίζεται ήδη σημαντικά τμήματα των επιχειρήσεων της VW στην Ευρώπη και τον Καναδά.

Στο μεταξύ, η συμμετοχή του WPP είναι αξιοσημείωτη, καθώς ο όμιλος διατηρεί παραδοσιακά αποκλειστική συνεργασία με τη Ford, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να πάρει την έγκριση της τελευταίας για να συμμετάσχει σε διαδικασίες ανταγωνιστών. Ωστόσο, με δεδομένο πως και η Ford βρίσκεται υπό δημιουργική αναθεώρηση, η συμφωνία αποκλειστικότητας αναμένεται να πάψει να ισχύει.
TAGS: WPP, Volkswagen