To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Wavemaker: Το όνομα του νέου σχήματος των MEC-Maxus

Wavemaker: Το όνομα του νέου σχήματος των MEC-Maxus
Το όνομα Wavemaker θα χρησιμοποιεί η νέα οντότητα που προέκυψε από τη συγχώνευση των εταιρειών MEC και Maxus του ομίλου WPP.

Ο Tim Castree, που θα αποτελέσει τον global chief executive του σχήματος, πήρε την ονομασία από το content τμήμα της MEC, το MEC Wavemaker, που δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2016 και αναπτύχθηκε ραγδαία.

Ο Castree υποστήριξε πως το όνομα που επιλέχθηκε, υπογραμμίζει τη φιλοδοξία της εταιρείας να αποτελέσει έναν "leader, ο οποίος βρίσκεται μπροστά από έναν μετασχηματισμό και δημιουργεί κύματα (waves), κάνοντας τολμηρές επιλογές". Η λέξη Wavemaker είναι "εύκολη, αξιομνημόνευτη και εύκολη στον συλλαβισμό", ενώ το εταιρικό λογότυπο (WM) αντικατοπτρίζει την κληρονομιά της εταιρείας, σαν τμήμα του media buying arm του WPP, Group M.

Επιπλέον, η Wavemaker λανσάρεται σαν μια "media, content και τεχνολογική εταιρεία", παρά σαν ένα απλό media shop. Από την πλευρά της, η Group M υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη συγχώνευση δεν έχει σκοπό να αφήσει εκτός παιχνιδιού τη Maxus, που έχει το μισό μέγεθος της MEC. Η Wavemaker θα ενσωματώσει τις αξίες της Maxus, όπως το πάθος, την επιχειρηματικότητα, τη συνεργατικότητα και την ευκινησία.

Συνολικά, το νέο σχήμα θα διαθέτει προσωπικό 8.500 υπαλλήλων, θα λειτουργεί σε 90 χώρες και οι ετήσιες τιμολογήσεις της θα έχουν αξία 38 δισ δολαρίων. Μεταξύ των πελατών της, βρίσκονται οι L’Oréal, Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive και Paramount.   
TAGS: WPP, GroupM, MEC, Maxus